NIEWYRAŹNE WYNIKI

Badania skłaniały do konkluzji, że nauczanie progresywistyczne, utożsamiane ze stylem nieformalnym, nie daje tych rezultatów, jakich spodziewali się wszyscy, którzy pragnęli postępowego zre­formowania szkoły. Pojawiły się podstawy do przypuszczenia, że w wielu dziedzi­nach tradycjonalne podejście jest bardziej skuteczne. Wyniki były niezbyt wyraźne, sam Bennett przestrzegał przed nadmiernymi generalizacjami, książka jednak była często używana jako argument przez zwolenników tradycjonalistycznego podejścia do sprawy nauczania. To dało jej znaczny rozgłos. Wywołała ona także ataki za bardzo „pośredni sposób orzekania o stylu nauczania stosowanym przez nauczy­cieli.

Witaj na moim portalu dotyczącym hobby ! Znajdziesz tutaj wiele ciekawych artykułów dotyczących hobby i mojej największej pasji jaką od lat jest modelarstwo. Zapraszam do czytania i komentowania na bieżąco!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)