NA TLE FUNKCJI

Dopiero na tle tych czterech jakby rutynowych funkcji, które muszą być reali­zowane stale, nauczyciel może koncentrować się na swym głównym zadaniu, jakim zdaniem Jacksona – jest „mobilizowanie uczniów do uczenia się“. Jackson tłumaczy, dlaczego używa tego zwrotu, mimo że pod koniec lat sześć­dziesiątych, gdy pisał swą książkę, brzmiał on w Stanach Zjednoczonych niemod­nie, że żaden publikujący pedagog nim się nie posługiwał pod wpływem dominu­jącej mody na permisywność. Jackson uważa jednak, że po to, by cokolwiek zrobić, uczeń musi osiągnąć (uzyskać? zmusić się?) pewien rodzaj mobilizacji, sprężenia czy zainteresowania, ponieważ bez tego proces uczenia się nie może zachodzić.

Witaj na moim portalu dotyczącym hobby ! Znajdziesz tutaj wiele ciekawych artykułów dotyczących hobby i mojej największej pasji jaką od lat jest modelarstwo. Zapraszam do czytania i komentowania na bieżąco!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)