LICZNE ZMIANY

Tu odkrywa się na niby to, co już dawno zostało odkryte. Na scenie klasy odgrywa się precyzyjnie wyreżyserowany program rekapitulacji rzekomego odkry­wania już dawno znanych faktów.Co wynika z tej wymiany zdań? Odkrywanie na niby zostało przez interakcjonistów symbolicznych określone jako tworzenie wiedzy „zimnej”. Odkrywanie naprawdę daje wied:?ę „gorącą”. Michelle jakby zapomina, że ma się tu do czynienia z odkrywaniem na niby i traktuje rzecz tak, jakby chodziło o zdobywanie wiedzy „gorącej”. Oczywiś­cie, gdy myśleć na serio o związkach przyczynowo-skutkowych, jej obiekcje co do możliwych czynników interweniujących w przebieg eksperymentu są najzupełniej na miejscu.

Witaj na moim portalu dotyczącym hobby ! Znajdziesz tutaj wiele ciekawych artykułów dotyczących hobby i mojej największej pasji jaką od lat jest modelarstwo. Zapraszam do czytania i komentowania na bieżąco!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)