JAK WYNIKA Z BADAŃ

Z badań Ph. Jacksona i H. Lahademe’a (1972) wynika, że w każdej analizowa­nej klasie jeden czy dwóch uczniów nie miało wcale (lub prawie wcale) kontaktu słownego z nauczycielem, podczas gdy z kilkoma uczniami nauczyciel rozmawiał bardzo często. Wśród nauczycieli dała się zauważyć tendencja do częstszego zwra­cania się do chłopców niż do dziewcząt. Jeśli idzie o wypowiedzi dotyczące spra­wowania kontroli i dyscypliny w szkołach podstawowych, to rzecz byłaby umoty­wowana większą niegrzecznością chłopców, różnica ta jednak występuje również wówczas, gdy nauczyciel mówi w celach dydaktycznych.

Witaj na moim portalu dotyczącym hobby ! Znajdziesz tutaj wiele ciekawych artykułów dotyczących hobby i mojej największej pasji jaką od lat jest modelarstwo. Zapraszam do czytania i komentowania na bieżąco!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)